Sigurno je svima poznato da je social networking doživeo pravi bum u poslednjih godinu dana, a lider među društvenim mrežama svakako je Facebook. Veliki broj kompanija pokrenuo je svoje FB fan stranice. Da li to donosi realne benefite?
Prednosti FB fan strane:
- Kreiranje baze kontakata sa kojima je jednostavno komunicirati
- Lako prezentovanje novih sadržaja, proizvoda i usluga
- Šira grupa korisnika od Twittera
- Možete postavljati kratka obaveštenja, video snimke, fotografije ili linkove
- Nemate ograničenje u broju karaktera
- Možete imati upadljiv i jedinstven URL
Većina navedenih prednosti nije jedinstvena samo za FB stranicu, međutim, mislim da je FB fan strana nešto posebno, i ne može se porediti sa Twitter korporativnim nalogom. Praktično, u pitanju su dva različita alata kojima postižemo različite ciljeve.
Veoma je teško porediti različite socialne mreže, pogotovo Twitter i Facebook. U globalu, Twitter se češće koristi, ali to i jeste njegova suština. Sa druge strane, Facebook ima preko 250 miliona korisnika, dok Twitter ima oko 40 miliona. To znači da je mnogo lakše naći ciljnu publiku koristeći FB fan page, a pogotovo koristeći Facebook Ad’s.
Fan page vam dozvoljava da dodate sopstvene aplikacije, npr. da kreirate “box” u kom možete predstaviti svoje nove proizvode ili usluge i prikazati komentare na njih. Još jedna značajna stvar koja vam može uštedeti vreme je i Discussion Board, idealna zamena za poseban forum koji bi morali da kreirate na svom portalu. A to i jeste suština, mogućnost interakcije sa ciljnom pubikom.
Možda i osnovna prednost FB fan strane je agregacija celokupnog sadržaja bitnog za jednu kompaniju. Ne morate svuda stavljati linkove za Twitter, Flickr, Digg, forum, blog itd. Sve što želite postujte na fan strani i to je vidljivo svima. Sve ovo je ispraćeno famoznim “like” digmetom koje vam pruža velike mogućnosti selekcije i evaluacije sadržaja.
Korišćenje Twittera je jako dobra ideja, kao način za plasiranje kratkih obaveštenja i novosti, ali je FB fan strana mesto gde se celokupan trud jedne kompanije na socijalnim mrežama sublimira. Fan strana jhe idealan način za interakciju sa korisnicima i način za plasiranje novih sadržaja.
No comments:
Post a Comment