Friday, December 24, 2010

Mina Milenkovic o kursu u SuperDot-u


Dosao je i poslednji dan kursa u SuperDot-u neeeeee :(

Vreme je proletelo, sto znaci da je bilo dinamicno, zanimljivo i kreativno!Stimung, rad i dobro raspolozenje svaki dan! Uvek je neko tu da ti da savet ili ti pomogne oko problemcica ako ga imas. Nadam se da smo i mi devojke odgovorile na zadatke kako treba i da smo ekipi iz SuperDotas prirasle za srce :) :)

Naucile smo dosta o stampi i materijalima sto ce nam mnogo znaciti za dalje usavrsavanje.Druzenje i sklapanje prijateljstva je tek pocelo, a kraj je vec dosao. Drago mi je da sam upoznala toliko pozitivnih ljudi. Srecna sam sto sam vreme provodila sa Anom i Bojanom i mislim da smo se sjajno uklopile i uspele da se razumemo i zajedno saradjujemo!

Hvala SuperDot-u sto nam je pruzio sansu da ostvarimo i svoj projekat koji cemo rado podeliti sa dragim sobama na Veselom Petku uz dobro druzenje i kuvano vino!Zelim srecu i kreativan period sledecim kandidatima!Mina

No comments:

Post a Comment