Monday, May 16, 2011

Utisci o Superdotu - Svetlana Radenkovic


Dakle utisci,
Super dot je super!
Naučila sam svašta o produkcij, i sad znam da me lažu kad neće da mi štampaju na nekom posebnom materijalu...jer može da se štampa na svakom materijalu. Saznala sam i dosta o mašinama i procesu štampe jer sam konačno smela da zavirim u njih i da ih pipnem kao i ostale materijale za štampu, tako da je taj taktilni ugodjaj bio potpun.
Cela ekipa je ljubazna i frendli.
Ujutru na buvljak!... pa kafa na Nešketovom motoru, pa Uglješino predavanje...pa opet kafa...e onda neki kreativan rad, na mušemi ili šta se u tom trenutku radi u Super dotu...ili neka duboka kontemplacija o zivotu i štampi...
i tako nem pojma...petak je nisam mnogo pametna....ali....KAD PORASTEM BIĆU UGLJEŠA!

POZDRAV
Svetlana :*************

No comments:

Post a Comment