Tuesday, July 19, 2011

Stefan Knezevic - za kraj kursa u Superdotu!



SVE STO JE LEPO, TRAJE KRATKO!
Zar vec kraj!?...tek sam poceo da se opustam, uzivam i planiram nove projekte kad ono diploma i cao!..:(
Salu na stranu!
U Super DOT-u sam proveo predivnih mesec dana! Ceo kolektiv je doprineo da se od prvog dana osecam kao da sam oduvek bio tu, sto je imalo ogroman uticaj na moju kreativnost.
Naucio sam mnogo novih stvari o stampi (digitalna,flexo,sito,ofset,ova,ona)...tako da sada mogu da dizajniram a da pri tome imam svest o tome da li to sto sam zamislio uopste neko negde moze da odstampa!:)
Ali kada sam video Durst-ovu flet bed makinu i kada mi je Ugljesa objasnio da je razmak izmedju podloge i glave stampaca 5cm i da ako hocemo mozemo da gurnemo prava ''vrata'' kroz nju i da odstampamo sta god hocemo na tim vratima....sve mi je bilo jasno....SKY'S THE LIMIT!
SuperDOT RULZ!!!

No comments:

Post a Comment