Friday, February 18, 2011

Bojana Dabic - Postovanom Superdot-u


Poaštovani Super Dote ....niste ispunili moja očekivnja, ali nema veze, svako iskustvio je korisno... 
Xaxaxaxaxa xaxaxaaaaaxa nije istina....8,6,molim...
Stvarno mi se dopada kako funkcioniše ceo tim. Baš onako kako mislim da treba da postoji neki kreativni centar , iskreno nisam verovala da je sve tako super. Prožima se šala i ozbiljan rad- NEOZBILJNI i DUHOVITI, A OZBILJNI U POSLU ....gde svako radi svoj deo posla i ako zatreba, upada i bez problema se prbaci na posao koji i nije u opisu njegovog radnog mesta...Sve je SUPER u SuperDot-u!
Zaista bez lažnog laskanja skup fantastičnih ljudi na jednom mestu:
Foraši-Pepi, Mare, Neške
Drage-Iva, Taca, Mara, Jeja
Duhoviti-Uglješa, Ljuba, Velja
Ozbiljne-Nensi, Kobrica
Oni su vredni i prave prijatnu atmosferu za rad.
I ako nije izgledalo tako gledala sam, slušala i pažljivo pratila. Ceo markentiški proces rada sa klijentom (od prvog kontakta i iznošenja njegovih želja, preko prilagodjavanja želja sa ostvarljivim, do rezultata na obostrano zadovoljstvo i uspešne saradnje). Naučila sam svašta nešto o štampi, materijalima, štampačima, zato hvala Uglješi i Velji. Sada znam kako pravilno da pripremim dizajn za štampu...da moram da koristim illustrator (ne može sve da se uradi u Photoshop-u) i zato hvala Jeji.
Teško mi je palo rano budjenje u 7h ali vremenom sam navikla, prvih nedelju dana ošamućena...
Sada na kraju kada sumiram utiske, drago mi je da nisam protraćila vreme !
VELIKO HVALA SUPERDOTU! Ostanite takvi kakvi ste, NAJBOLJI ste !

No comments:

Post a Comment